logo inbar

עורך דין ליטיגציה

הופעות בפני השופט בבית המשפט אינן עניין של מה בכך ולכן עורך דין ליטיגציה אזרחית חייב להיערך לכך כראוי מבעוד מועד.

היערכות לדיונים בבית המשפט

עם קבלת תביעה לטיפולה של עורכת הדין, היא בוחנת אותו באופן מעמיק ביותר. היא חייבת להכיר כל מסמך ואת ההשתלשלות המדויקת של המקרה, כדי לייצג באופן הטוב ביותר את הלקוח שלה בעת הדיון. זו הסיבה שלאורך כל תקופת ההכנה, היא שואלת את הלקוח אין ספור שאלות כדי להבין כל נקודה בצורה מוחלטת וזאת כדי שלא יוצר מצב בבית המשפט שבו ידו של הצד השני תהיה על העליונה עקב מידע זה או אחר.

לאחר בחינת כל הנתונים, עורך דין ליטיגציה אזרחית מחליט על קו הפעולה שהוא הנכון ביותר במקרה זה וקיימת סבירות גבוהה שבאמצעותו הוא יזכה בניצחון בתיק זה. לכן הוא מחליט על האסטרטגיה שתוביל אותו לשם ומבצע כמה פעולות טקטיות שיסללו את הדרך כדי להגיע לשם.

מסמכים בעלי חשיבות עליונה בכל תביעה

במסגרת האסטרטגיה הנכונה, עורכת הדין מחליטה אם להוסיף מסמכים שוברי שוויון בתיק זה אשר בזכותם השופט יכריע את הדיון לטובת הלקוח שלה. אם לדוגמה מדובר בתיק של רשלנות רפואית, כדי להוכיח שאכן מדובר ברשלנות ולא בטעות אנוש של הרופא או של אחד מאנשי הצוות הרפואי, עורך דין ליטיגציה אזרחית יציג מסמך מרופא בכיר ומוערך העוסק בתחום הרפואי הרלוונטי והוא יסביר במסמך זה את הפעולות שבוצעו או את אלו שלא בוצעו אשר גרמו לכשל בטיפול באדם זה.

כאשר עורכת הדין מייצגת באופן הולם את התיק, מציגה בפני בית המשפט את מכלול ההוכחות, המסמכים והעדויות על פי הצורך, היא סוללת את הדרך להצלחה, כיוון שברור מתוך ההתנהלות שמדובר בהוכחות שהן חד משמעיות והן אינן ניתנות לפירוש בדרך אחרת.

טיפול בנושאים משפחתיים

אחד הנושאים הרגישים שבהם מטפל עורך דין ליטיגציה אזרחית הוא תחום המשפחה, כמו נושאים הקשורים להכנת צוואות, מילוי צוואות לאחר שהמצווה הולך לעולמו וטיפול בירושות. עורכת הדין מבצעת את הפעולות הנדרשות על פי דין, אך מעבר לכך היא מגלה רגישות כיוון שלא אחת מדובר במצבים שאינם מתקבלים בברכה על ידי היורשים. כמו לדוגמה אם החלוקה אינה שווה, אם אחד מהילדים אינו מקבל ירושה כלל, או אם האדם היחיד שמקבל כספים ונכסים הוא בן או בת הזוג של פרק ב'.

במצבים האלה עורכת הדין מקשיבה לכל הצדדים, יש מקרים שבהם הייתה צוואה ולכן יש למלא אותה על פי בקשת המצווה, לעיתים תוגש תביעה אם מישהו מרגיש מקופח  ויש מקרים שבהם אין צוואה ולכן הפעולות שינקטו הן על פי חוק הירושה.

אם יש לכם צורך בפתרון של בעיה בתחום המקרקעין, המשפחה, רשלנות רפואית או מקרים אחרים הקשורים לאופציה של עורך דין ליטיגציה אזרחית, אנחנו נשמח לסייע לכם לטפל בתביעה על הצד הטוב ביותר. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג שלנו ישוחח אתכם בהקדם, כדי לקדם את התהליך הנדרש.

עורך דין ליטיגציה

לקבלת ייעוץ מקצועי

מלאו את הפרטים הבאים

ענבר דגה עו"ד | 050-9007245
דילוג לתוכן