logo inbar

עורך דין מקרקעין בכפר סבא

אזרחים רבים מעוניינים לבצע עסקאות שונות בתחום הנדל"ן. לעיתים מדובר בקנייה של נכס, מגרש, משרד או חנות. במקרים אחרים מדובר במכירה של נכס, עסקת קומבינציה או פעולת נדל"ן הקשורה לנכס שנמצא בחו"ל.

עורך דין מקרקעין בכפר סבא

בכל אחת מהעסקאות האלו קיימת חשיבות רבה לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין כבר בתחילת הדרך, כדי שהלקוח יקבל ליווי מלא וייעוץ משפטי כיצד לנהוג במקרה הרלוונטי. כל עסקת נדל"ן כרוכה בכספים רבים ולכן יש לבדוק את כל אחד מהנושאים האלו באופן מוקפד ומקצועי ביותר.

רכישה של נכס חדש

אם מדובר בקנייה של נכס מחברה קבלנית, עורך דין מקרקעין בכפר סבא יעיר את הערותיו על סעיפים שונים בחוזה המכר, או לחלופין הוא יעביר נספח מרוכז ובו כל ההערות שלו כדי שהיועץ המשפטי יעבור על הבקשות הרלוונטיות. ברוב המקרים שני עורכי הדין עוברים על הסעיפים השונים, כל אחד מהם שומר על האינטרסים של הלקוח שלו ובסופו של התהליך הם מגיעים לעמק השווה ולנוסח שמקבל על שני הצדדים והוא הוגן כלפי שניהם וכך הם מתקדמים למועד החתימה כששני עורכי דין מקרקעין נמצאים במשרד הן של הקונה והן של המוכר.

קנייה של דירה יד שנייה

כאשר קונים דירה יד שנייה, עורך דין מקרקעין מבצע כמה בדיקות שכולן הן אקוטיות. כמו לדוגמה:

  • אם האדם שמציג את עצמו כבעל הנכס, הוא אכן בעל הנכס, לבד או עם שותפים.
  • מה רשום בנסח הטאבו של הנכס, האם הוא נקי משעבודים ומעיקולים, האם יש עוד בעלי זכויות והאם רובצת על נכס זה משכנתא ואם כן מה גובהה.
  • האם בדירה שהלקוח עומד לרכוש בוצעו שינויים הנדסיים, כמו לדוגמה הוספת חדר, מרפסת או ממ"ד. האם התקבל על כך היתר בנייה או שבוצעו פעולות ללא קבלת היתר זה.

בהתאם למידע שעורך דין מקרקעין בכפר סבא קיבל מכל הגורמים הללו, הוא מקדם את תהליך המשא ומתן מול המוכר. אם הכול תקין, עורך הדין של המוכר מכין הסכם מכר ושני עורכי הדין מתנהלים ביניהם כדי להגיע להסכמות על הנוסח של הסעיפים השונים תוך הגנה מרבית של כל אחד מהם על האינטרסים של הלקוח שלו.

ליווי משפטי של הליך פינוי ובינוי עם עורך דין מקרקעין בכפר סבא

עורך דין מקרקעין בכפר סבא מתמקצע בנושא ייצוג דיירים או ייצוג יזמים בהליך של פינוי ובינוי הכולל הריסה של מבני מגורים חדשים והקמה של מבנים חדשים, או לחלופין בהליך חיזוק מבנים תמ"א 38. מדובר במהלכים מורכבים ולכן עו"ד זה מבצע את המהלכים הנדרשים צעד אחר צעד כדי ליצור הסכמות בין כל הצדדים בפרויקטים האלו כדי שהם יקרמו עור וגידים וייצאו לפועל. המטרה היא שהדיירים ייהנו מדירות חדשות או ממבנה מחודש על פי סוג המיזם ובכל מקרה תנאי המגורים שלהם יהיו טובים יותר.

לקבלת ייעוץ מקצועי

מלאו את הפרטים הבאים

ענבר דגה עו"ד | 050-9007245
דילוג לתוכן